Navigation
Web Content Viewer
Административно обслужване
Административното обслужване в рамките на Община Две могили се осъществява чрез:
- Центъра за административно обслужване, обозначен с указателни табели на български език, находящ се на следния адрес гр. Две могили, бул. „България“ № 84, етаж партерен.
- Електронно - чрез интернет страницата на Община Две могили.
Административното обслужване в рамките на Община Две могили се осъществява при спазване на принципите, установени в Административнопроцесуалния кодекс, Закона за администрацията, Наредба за административното обслужване, Наредбата за обмена на документи в администрацията, Наредбата за Административния регистър, Хартата на клиента, както и всички действащи нормативни актове в Република България , като се гарантира:
-
равен достъп до административните услуги и до информация за администативното обслужване в Община Две могили;
-
осигуряване на пълна информация за актовете, административните услуги и действията, издавани и/или извършвани при осъществяване на административното обслужване;
-
приложение на установени стандарти за качество на административното обслужване;
-
координираност и взаимодействие с всички страни, заинтересовани от подобряване на административното обслужване;
-
периодично проучване, измерване и управление на удовлетвореността на потребителите;
-
осигуряване на различни форми и начини за заявяване на административни услуги – посещение на място, поща, електронна поща, телефон за предоставяне на информация, интернет;
-
служебно събиране на информация;
-
осигуряване на различни начини на плащане на дължимите такси или цени на услугите по банков и/или електронен път, с платежна карта и/или в брой.