Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CM4
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12KD1

Обява във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFPR002-2.001-0194-C01 „Грижа в дома - община Две могили“

Дата на публикуване: 23.03.2023
Последна актуализация: 29.06.2023

МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
Програма „Развитие на човешките ресурси“

ОБЯВА


Във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFPR002-2.001-0194-C01 „Грижа в дома - община Две могили“, Процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,


Община Две могили обявява процедура по набиране и подбор на потребители за ползване на почасови здравно-социални услуги в домашна среда по проект „Грижа в дома в Община Две могили"


В рамките на проекта ще се предоставят почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда на нуждаещи се хора с увреждания и възрастни в невъзможност за самообслужване, живеещи на територията на община Две могили, от специализиран екип. Услугите ще се предоставя в рамките на 12 месеца, като всеки потребител ще получава почасови услуги според потребностите си безплатно.
Допустими кандидати са:

  • Хора с увреждания;

  • Възрастни в невъзможност за самообслужване;

Необходими документи за кандидатстване:


СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ

Основни задължения: 
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. Подпомага извършването на основните жизнени дейности – хранене, хигиена, движение; Приготвяне на храна, доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване (със средства на потребителите) по Проект „Грижа в дома в община Две могили“.          

  • Изисквания за заемане на длъжността: Образователна степен -  не се изисква;

  • Работно време: НЕПЪЛНО, и работа ПО ГРАФИК до 4 часа дневно;

Кандидатите да представят следните документи:

 
Срок на договора-12 месеца, считано от 01.04.2023 г. до 01.04.2024 г., включително;


Място и срок за подаване на документи:
Документите за ползване на услуги в домашна среда по проект „Грижа в дома“ в община Две могили могат да се подават всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00 ч. в „Информационен център“ (партерен етаж) в сградата на общинска администрация, бул. България“ № 84 и във всяко кметство на територията на общината, както и да бъдат изтегляни от сайта на община Две могили, срок за подаване на документите до 29 март 2023 г. включително. След 01.04.2023 г. приема на документи за кандидат-потребители и асистенти ще бъде отново отворен и ще продължи през целия период на реализирането на проекта.


На всички лица, подали заявления, ще бъде извършена индивидуална оценка на потребностите от екип специалисти, които ще оценят потребността от здравна и/или съответно социална грижа. На база изготвените оценки ще се извърши подбор и класиране на най–нуждаещите се лица.